Archive
Araştırma

Millenial Kuşağı Hakkında Bilmek İstediğiniz Her Şey – [İnfografik]






1981 ve sonrasında doğdular. Onlara Millenial Kuşağı deniyor. Bugünün yeni tüketici kitlesi. %66’sı markaları sosyal medyada takip ediyor, %41’i markalarla etkileşim içinde olmayı seviyor.  Günde 43 kez cep telefonlarını kontrol ediyorlar. Pazarlama dünyası onların peşinde. Ne yerler, ne içerler, nasıl alışveriş yaparlar? İşte yapılan son araştırmalara göre Millenial Kuşağı:




Sosyal Medya Kullanıcılarının İlgi Alanları ve İstatistikler






Sosyal medya kullanıcılarının ilgi alanları birbirlerine göre belirgin farklar gösteriyor. Örneğin Twitter’cılar daha çok haber tüketirken, MySpace üyeleri oyun ve eğlence istiyor, Facebook’çular hem haber hem de topluluk ilişkileriyle ilgilenirken, Digg kullanıcılarının ilgi alanları neredeyse sınırsız. Bu bilgiler online reklam ağı Chitika‘dan. Twitter, Facebook, MySapce ve Digg sosyal ağlarından ziyaretçi trafiği alan siteleri kategorisel olarak Devamını Oku




Dünyanın En Değerli Markası






Dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme kuruluşlarından Brand Finance’ın her yıl yayınladığı “The BrandFinance® Global 500” sıralamasında geçen yıl olduğu gibi bu yıl da 41,4 milyar dolarlık marka değeriyle Wallmart birinci sıradaki yerini koruyarak “Dünyanın en değerli markası” ünvanını kimseye kaptırmadı. “Save money. Live better.” sloganı ile daha ucuza daha iyi bir hayat vaadeden marka, Devamını Oku




Dünya Markalar Liginde Son Durum






“Brand Channel Readers’ Choise 2006” anketi sonuçları açıklandı. Daha önce “Dünya Markası Olmak” başlıklı yazıda Brand Channel’dan ve her yıl düzenli olarak gerçekleştirdiği “Readers’ Choise” anketinden bahsetmiştik. Kısaca tekrar hatırlatayım: Brand Channel, “branding” alanında dünyanın önde gelen online yayınlarından biri. Arkasında ise bu sektörden ve dünya markalarından hiç de uzakta durmayan Interbrand adlı markalaştırma ajansı Devamını Oku




Dünya Markası Olmak






“Dünya markası olmak” söylemi son yıllarda fazlasıyla tartışılır bir hale geldi. Kim dünya markası, kim değil, dünya markası olmak ne demek? vb. konularda herkes bir şeyler söylüyor. Konuyla yakından ilgilenenlere Güven Borça’nın “Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar mı?” adlı kitabını tavsiye edebilirim. Kimin dünya markası olduğunu kimin olmadığını açıkça ortaya koymaya yeter mi bilmiyorum ama Devamını Oku