Archive
Tag "fikir"

Birkaç “İyi Fikir”!






Hazır “reklam ajansınız ile asla pazarlık yapmayın, markanızın ihtiyacı olan ‘iyi fikirleri’ bu şekilde elde edemezsiniz” demişken, bir kaç “iyi fikir” örneğini burada paylaşmak istiyorum. Özellikle,  “reklamın ‘iyi’si ‘kötü’sü olmaz” diye düşünenler için yaratıcı iletişimin gücünü gösteren bir kaç “iyi fikir”: Avustralya Postanesinin mektup yazmayı özendirmeyi amaçlayan reklamı: “Birine gerçekten dokunmak istiyorsanız, ona bir mektup Devamını Oku




Reklam Ajansınız İle Asla Pazarlık Yapmayın!






Geçtiğimiz günlerde Reklamcılar Derneği bir reklam kampanyası başlattı. Kampanyanın özü, reklamverenlerin, reklam ajansları ile yaptıkları kıyasıya pazarlıkların, reklam ajanslarından almaları gereken hizmetin kalitesini düşüreceği yönünde. Zaten uzun zamandır sektörün gündeminde olan bu konuya Reklamcılar Derneği’nin sonunda el atması pek de şaşırtıcı olmadı, hatta geç bile kalındı. Bu sorunun kaynağı biraz eskilere dayanıyor aslında. Reklamverenler, 2001 Devamını Oku