Archive
Ambalaj Tasarımı

İçgörüye Dayalı Ambalaj Tasarımı






İçgörü marka iletişiminin en kritik kavramlarından biri: Hedef kitlenizin zihninin, hatta kalbinin içini görerek, nasıl düşündüğünü, nasıl hissettiğini anlamayı ifade eden bir terim. Başka bir deyişle hayata onun gözleriyle bakabilmek, onun zihniyle düşünebilmek ve -iyi gününde, kötü gününde- onun gibi hissedebilmekle ilgili. Böyle bir bilgiye sahip olmak elbette kolay değil. Çünkü içgörü kolayca elde edilebilecek türden bir “bilgi”den ziyade, ulaşılması Devamını Oku




Tipografi Tutkunları İçin Helvetica Bira






Grafik tasarım ve tipografi aleminde Helvetica fontunun yeri ayrıdır (mesela Helvetica’nın 51.yılına ithafen yapılan tasarımlara buradan bir göz atabilirsiniz). Rus tasarımcı Sasha Kischenko da Helvetica fontunu kullanarak harika bir bira markası ve ambalaj konsepti tasarlamış. Kischenko’nun “Helvetica Bira” ismini verdiği bu konsept markanın ambalajı üzerindeki numara biranın alkol oranını, kutunun rengi ise biranın tipini (lager veya stout) Devamını Oku