Archive
Marka Stratejisi

Yeni Rakı’dan Yasak Delen Reklam






Yeni düzenlemeye göre rakı reklamlarında balık, kavun, beyaz peynir, meze vb. görsel ve “iştah açıcı” unsurlar kullanılamayacakmış. Varsın kullanılmasın, Yeni Rakı, yeni reklam kampanyasıyla ‘balık yasağını’ öyle bir delip geçmiş ki, tutabilene aşkolsun! Duymuşsunuzdur belki. Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu (TAPDK) alkollü içki reklamlarına ilişkin getirdiği yeni düzenlemede reklamlarda rakının yanında balık ve beyaz Devamını Oku




Media Markt ve Darty






Geçtiğimiz hafta yeni bir teknoloji market açıldı Türkiye’de: Media Markt. Yer yerinden oynadı adeta. Açılış günü mağaza önünde oluşan izdiham tüm medyada ilk sırada yer aldı. Peki bu izdiham neden oluştu? Media Markt ne söyledi, nasıl söyledi de herkes sanki kıtlıktan çıkmış gibi açılış günü saatler öncesinden yığıldı mağaza önüne? Media Markt’ın temel mesajı şuydu: Devamını Oku




Ah Burgaz Ah! Biraz Geç Olmadı mı?






Son günlerde Burgaz Rakı’nın “Yaş Üzüm Rakısı” ilanlarını görmeye başladım gazetelerde. Yeni çıkmış ve neden olduğunu anlayamasam da “sınırlı sayıda” üretilmiş. Yaklaşık 2 sene önce ilk kez Efe Rakı çıkarmıştı “Yaş Üzüm Rakısı”nı. İlanlarında yeni ürün çarpıcı bir görsel ve etkileyici bir anlatımla tanıtılıyor, ardından da “sınırlı sayıda” üretildiği belirtilerek ürüne ayrı bir değer katılıyordu. Devamını Oku