Stajyerlerimizi Biz de Böyle Test Ediyoruz
2 yaşındaki kızın tipografiyle imtihanı…
11. yılımızı ajansta düzenlediğimiz bir partiyle kutladık. Diğer “deadline”ların arasında hazırlıklar son dakikaya kalsa da son 100’de sergilediğimiz yüksek performansla kotardık durumu.
Pazarlama iletişimi, çoğunlukla pazarlama yöneticileri ve bu alanda profesyonel hizmet sunan ajansların birlikte yürüttüğü bir süreç. Sektördeki 20 yılı aşkın deneyimim süresince masanın her iki tarafında da yer almış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, müşteri ve ajans arasındaki ilişkinin dinamikleri başlı başına bir kitap konusu zaten. O nedenle bu nacizane blog yazısında konunun fazla derinlerine Devamını Oku
Geçtiğimiz günlerde Reklamcılar Derneği bir reklam kampanyası başlattı. Kampanyanın özü, reklamverenlerin, reklam ajansları ile yaptıkları kıyasıya pazarlıkların, reklam ajanslarından almaları gereken hizmetin kalitesini düşüreceği yönünde. Zaten uzun zamandır sektörün gündeminde olan bu konuya Reklamcılar Derneği’nin sonunda el atması pek de şaşırtıcı olmadı, hatta geç bile kalındı. Bu sorunun kaynağı biraz eskilere dayanıyor aslında. Reklamverenler, 2001 Devamını Oku