Coca-Cola’dan Sosyal Medya Bağımlıları İçin Süper Çözüm: Sosyal Medya Kalkanı

Mobil kullanımın artmasıyla her geçen gün daha da yaygınlaşan sosyal medya bağımlılığı için Coca-Cola müthiş bir ürün tasarladı: Sosyal Medya Kalkanı (Social Media Guard).

Köpek yakalığından esinlenerek tasarlanan ürünün kendisi bile durumun ne kadar vahim olduğunu gösteriyor aslında. Kullanan kişi elindeki telefona her zaman alışık olduğu şekilde bakamadığı için etrafındaki gerçek mutlulukları keşfetme ve bunları sevdikleriyle “gerçekten” paylaşma şansını yakalıyor. Kısaca “Kaldır kafanı artık şu telefondan ve burnunun dibindeki gerçek hayatı keşfet!” diyor.

Coca-Cola, tanıtım filminde ürünü “Sosyal Medya Kalkanı, sosyalliği ‘medya’ dan çıkarıp ait olduğu yere, yani yaşamın içine koyar.” şeklinde tanımlıyor. Coca-Cola kırmızısı renginde tasarlanan ürün aslında “gerçeklik” ve “mutluluk” kavramları üzerine kurulu global marka konseptini de mükemmel bir şekilde destekliyor.

Eğer siz de bu yazıyı mobil telefonunuzdan okuyorsanız telefonunuzu bırakın ve etrafınıza bakın. Ama bunu yapmadan hemen önce paylaşın ki, herkes duysun, herkes bilsin.

0 comments
Submit comment