Archive
Genel

Corona Günlerinde Marka İletişimi

Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgını bir taraftan sağlığımızı tehdit ederken, diğer taraftan başta ekonomi ve sosyal yaşam olmak üzere pek çok alanda etkilerini göstermeye devam ediyor. Çoğu sektör durma noktasına geldi. Evlerine kapanan insanların temel ihtiyaç ve önceliklerinin hızla değiştiğine tanık oluyoruz. Bir ay öncesine kadar yaz tatilini hangi ülkede geçireceğini düşünenlerin bugün market Devamını Oku

Stajyerlerimizi Biz de Böyle Test Ediyoruz

2 yaşındaki kızın tipografiyle imtihanı…

11. Yılımızı Kutladık

11. yılımızı ajansta düzenlediğimiz bir partiyle kutladık. Diğer “deadline”ların arasında hazırlıklar son dakikaya kalsa da son 100’de sergilediğimiz yüksek performansla kotardık durumu.

11 Yıldır Tutkunuzdan İlham Alıyoruz

Nasıl geçti biz de anlamadık. Tam 11 yıl olmuş. Geriye dönüp bizi 11 yıldır neyin heyecanlandırdığını sorduğumuzda yanıtlamamız çok uzun sürmedi: “Tutku”, hep bizim en temel motivasyon kaynağımız oldu. İşine tutkuyla bağlı, büyük hedefleriyle gelen müşteriler bizi her zaman daha çok heyecanlandırdı. İlham veren markaları bu tutkudan aldığımız ilhamla tasarladık. Uzun lafın kısası müşterilerimizden tedarikçilerimize, iş arkadaşlarımıza kadar en büyük ilham kaynağımız Devamını Oku

Markaların Logo Evrimi

Terzi Söküğünü Dikti

Terzi bu defa söküğünü dikmeyi başardı. Şu anda ziyaret etmekte olduğunuz yeni web sitemiz, yenilenen tasarımı ve içeriği ile Mayıs ayı başında yayına başladı. Merak içindeyim, hemen bir göreyim diyorsanız buyrun buradan başlayabilirsiniz.

Derren Brown Reklamcıları Kendi Silahları İle Vuruyor – Subliminal Advertising

Derren Brown… kimileri ona psikolojik illüzyonist dese de zihin manipülatörü demek daha doğru. Kendine özgü yönetmleriyle insanları etkiliyor ve istediği şekilde düşünmelerini, istediği şekilde davranmalarını sağlıyor. Üstelik insanlar bunu kendi fikirleri, kendi kararlarıymış gibi yapıyor. Aşağıdaki videoda Derren bu kez, benzer bir şekilde insanların zihinlerini manipüle etmeye çalışan biz pazarlama iletişimcilerini hedef alıyor. İki reklamcıyla Devamını Oku

Mayıs’ta Hazır Giyim’e Müthiş Talep Gelecek!

Türkiye hazır giyim sektörü yakın gelecekten umutlu görünüyor. Türk hazır giyimini bir dünya markası haline getirmek ve dünya pazarlarındaki rekabet gücünü arttırmak iddiasıyla yola çıkan MOL Mağazaları’nın İcra Kurulu Başkanı Oktay Özdemir bakın TEB Kobi TV‘ye neler söylemiş:

Ekonomik kriz nasıl derinleştirilir?

Küresel finans krizi Türkiye’nin de gündemine bomba gibi oturmuş durumda. Medya dur durak bilmeden krizi konuşuyor, her kafadan farklı bir ses, farklı bir senaryo çıkıyor. Felaket tellalları ortalıkta kol geziyor. Kriz rating yapıyor, rant yapıyor. Ne kadar kötü olursa o kadar iyi! Birileri krizin etkileri ile boğuşurken, birileri de sanki ekmeğine yağ sürüyor. Küresel ekonomiyi Devamını Oku

Başlarken…

Adettendir, başlamadan önce bir kaç satır yazmak gerek. Ve madem uyduk adete, o zaman yine klasik bir soru ile devam etmek gerek: Neden Blog? Öncelikle “Neden Blog?” sorusunun artık biraz zaman aşımına uğradığını düşünüyorum. Çünkü nerdeyse “Neden Web Sitesi?” sorusuyla aynı kıvama gelmek üzere. Bilginin ve bilgi paylaşımının her geçen gün daha da hız kazandığı Devamını Oku