Archive
Marka Stratejisi

Corona Günlerinde Marka İletişimi

Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgını bir taraftan sağlığımızı tehdit ederken, diğer taraftan başta ekonomi ve sosyal yaşam olmak üzere pek çok alanda etkilerini göstermeye devam ediyor. Çoğu sektör durma noktasına geldi. Evlerine kapanan insanların temel ihtiyaç ve önceliklerinin hızla değiştiğine tanık oluyoruz. Bir ay öncesine kadar yaz tatilini hangi ülkede geçireceğini düşünenlerin bugün market Devamını Oku

Yeni Rakı’dan Yasak Delen Reklam

Yeni düzenlemeye göre rakı reklamlarında balık, kavun, beyaz peynir, meze vb. görsel ve “iştah açıcı” unsurlar kullanılamayacakmış. Varsın kullanılmasın, Yeni Rakı, yeni reklam kampanyasıyla ‘balık yasağını’ öyle bir delip geçmiş ki, tutabilene aşkolsun! Duymuşsunuzdur belki. Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu (TAPDK) alkollü içki reklamlarına ilişkin getirdiği yeni düzenlemede reklamlarda rakının yanında balık ve beyaz Devamını Oku

Media Markt ve Darty

Geçtiğimiz hafta yeni bir teknoloji market açıldı Türkiye’de: Media Markt. Yer yerinden oynadı adeta. Açılış günü mağaza önünde oluşan izdiham tüm medyada ilk sırada yer aldı. Peki bu izdiham neden oluştu? Media Markt ne söyledi, nasıl söyledi de herkes sanki kıtlıktan çıkmış gibi açılış günü saatler öncesinden yığıldı mağaza önüne? Media Markt’ın temel mesajı şuydu: Devamını Oku

Ah Burgaz Ah! Biraz Geç Olmadı mı?

Son günlerde Burgaz Rakı’nın “Yaş Üzüm Rakısı” ilanlarını görmeye başladım gazetelerde. Yeni çıkmış ve neden olduğunu anlayamasam da “sınırlı sayıda” üretilmiş. Yaklaşık 2 sene önce ilk kez Efe Rakı çıkarmıştı “Yaş Üzüm Rakısı”nı. İlanlarında yeni ürün çarpıcı bir görsel ve etkileyici bir anlatımla tanıtılıyor, ardından da “sınırlı sayıda” üretildiği belirtilerek ürüne ayrı bir değer katılıyordu. Devamını Oku