Packard Bell Logosunu Yeniledi, Gençleşti!

Birçok marka, geliştirtiği yeni iş stratejileri ve değişen pazar koşullarına uyum sağlamak amacıyla marka ya da kurum kimliklerini revize ediyor. Bunlardan biri de Packard Bell.

Packard Bell Logo

Dünyanın en ünlü ve lider bilgisayar markalarından Packard Bell, çok markalı pazarlama stratejisinin bir parçası olarak marka kimliğini ve logosunu yeniledi.

Packard Bell'in Yeni Logosu

Yeni logoda “Packard Bell” yazısı ile birlikte “PB” harfleri öne çıkarken, hatların daha yumuşadığı ve renk olarak da eski logodaki mor rengin yerini kırmızının aldığı görülüyor.

Packard Bell Puredesire

Packard Bell yeni kimliğinde kırmızıyı belirgin bir şekilde öne çıkarıyor ve bir farklılaşma unsuru olarak kullanıyor. Yeni kimliği ile birlikte, marka stratejilerini destekleyecek daha modern bir iletişim tonu tercih etmiş gibi görünüyor. Bu da gençleşme arzusundan ve genç rakipleri ile mücadelede ihtiyaç duyduğu enerjiyi kazanmak için olabilir mi? Kırmızı renk bunun için mükemmel bir seçim bence.

Packard Bell Freedom

Packard Bell Living

Packard Bell Simplicity

Packard Bell 1926’da Amerikalı bir radyo üreticisi olarak kurulmuş. Daha sonra 1986’da, daha önce kimsenin el atmadığı, kişisel ev bilgisayarları pazarına yönelik bilgisayarlar üretmeye başlamış ve hep ulaşılabilir fiyatlı, yüksek kaliteli ve kolay kullanımlı bilgisayarlar tasarlayıp pazarlamayı hedeflemiş.

Kısa bir not: Taiwan’lı Acer, geçen yıl PB Holding’in hisselerinin %75’ini satın almıştı.

0 comments
Submit comment